Sunday, January 16, 2011

My Mr Right!! :)

wei.. korang.. aku da jumpe mesti right aku tau..
hensem. smart guy. pendiam. loves pink(ngeh3~ ade ke yang nak karakter macam ni??)

nape orang slalu kate macam ni erk?!
bile kite berjumpe ngan someone yang boley menyebabkan hati kite berdegup untuk die..
bile kite tengok someone yang boley wat kite nak kenal gilak2 ngan die..
bile kite dok pikiaq sal die ja 8 hari. 8 malam. everything about him o her..
WEYH. HA. ITULAH MR RIGHT AKU TAU.. CANE? OK X DIE? AKU BETOL2 CONFIDENT YANG DIE UH MEMANG DICIPTAKAN DAN DIJODOHKAN UNTUK AKU.. BOLEH BAGITAU CARA SIKIT X BAGAIMANA NAK KENAL GILAK SAMA DIA UH HAH..

bile aku pk balik en, aku rase ade masenye instict kite uh tepat sampai menusuk kalbu ni..
tapi ade jugak kadangkala uh, instinct kita uh nak menguji diri kite. 
sejauh mane kite dok percaye ngan someone..
aku pena gak ade instict macam ni gak la tapi tyme kat primary skul dulula..
 (mmg kompem xley dipercayai punyela... hehehe~ apa punya tuurr.. =))

tapi en aku rase aku masih belum dapat carik orang yang same ngan karakter yang aku nak sangat2..
same ade akan jumpe o xkan juumpe..
sume orang akan ade karakter2 yang dia nak sangat2 kat pasangan impian die, tol x??
sape2 yang nak share karakter pasangan impian dia, amat2lah dialu2kan kat sini..

wow!! dis is my becoming husband tau!!! :)
ini pun bolehla jugak!!! :)
...lagi bagus kalau dia seseorang yang sederhana dalam kehidupan sehariannya...
CHARACTERISTICS OF MY MR RIGHTS ARE: (jeng3~)
  1. seseorang yang xsombong ngan sape2 yang aku rapat eventhough die uh anak orang kaye, anak Datuk ke.. especially my beloved family.. i love them always :)
  2. seseorang yang pandai hormat orang lain gak. xkesahla mude o tue dari die.. (wajib!)
  3. xkesahla die ade ilmu agama walaupun sedikit sahaja di dada. asalkan die boley membimbing aku satu family.
  4. seorang yang dapat memahami diri aku walau dalam ape jua yang berlaku.. paham diri akku dari segi zahir dan batinnya..
  5. seseorang yang penyayang. peramah(xnkla banyak cakap sangat macam aku ni ha.. sikit2 sudeh.)
  6. seseorang yang boley except my family. my beloved mom. dad. grandpa. grandma. uncles and aunts. I LOVE THEM VERY.VERY.VERY. VERY MUCH!!
  7. seseorang yang xmerokok dan xsuke akan rokok. sebabnye kalau die merokok, kompemla die uh jenis yang panas baran and keras kepala punyela! (kan susah nanti kalau si isteri nak tegur o nak kate pape, tol x??)
  8. seseorang yang akan ingat. sayang. suke. cinta. kat aku selama2nya (di dunia & di akhirat! AmiN99x) selepas ALLAH. family die. orang yang die sayang selalu adalah AKU as her beloved wife!! :)
..alangkah bahagianya idop aku!!!! sangat. amat. terlalu bahagia..

p/s: walaupun akku dah dok listkan akuny karakter2 bagi my mr right, aku tetap xkesahla kalau aku dapat yang beza sikit dari ape yang aku nak kat someone yang bergelar husband ni ha.. jodoh dan pertemuan kite uh dah ditentukan oleh-NYA.. kite kene terima dengan redhanya kerana DIA MAHA MENGETAHUI SEGALA2NYA... :)

~AlWaYSMeAnDThEm~

No comments:

Post a Comment