Wednesday, December 28, 2011

terkedu seketika.. :)

Assalamualaikum semua..
*hope sihat walafiat selalu k??*
~ni tagline aku kot setiap kali buat post.. kihkih~


okay.. mesti korg terkejut tengok aku nye entri post ni an..
kihkih~ snanye saje nak buat tajuk2 pelik sikit kot.. *sedangkan xtahu nak pilih tajuk entri ni ape snanye. kuikui*


okay. snanye mmg  agak malas nak update entri, tapi akibat 'rajin' sangat baca buku..
uh yang jadik macam ni ni..
kihkih~ okay tajuk entri ni bermula bile aku balik dari 'dating dengan Sir Amirul petang tadi..


okay... balik je dari hantar esaimen MGT420 group punye..
aku dgn due org lagi member aku, Kak Baizura dengan Ayu pun pgla bilik sir uh..
pg mendaki tingkat 3 yang amatla 'rendah' kat UiTM Perlis ni..
panjat dan panjat dan panjat dan.................
Akhirnya... *teka da sampai belum bilik Sir?? @_@*
JAWAPANNYA: MESTILA BELUM..




lepas habis mendaki..
kena pulak belok kiri dgn jalan jauh2 sebab bilik sir kat blok A
kitorg skang kat blok B kot.. *kuikui*


okay... selepas 10 minit.. kitorg pun sampai kat bilik Sir uh..
da sampai.. sebab takut sir xdek..
jengukla dr tingkap Sir..
aleh2.. nmpk sir buat sign suruh masuk..

kihkih~ okay..
dengan lafaz bismillah..
dan sampai depan bilik sir, aku terjenguk2 macam budak kecik..
tyme aku nga jenguk2 uh, Sir uh perasan aku pulak.. *malu seketika*
Sir bagi sign suruh masuk... okay..
aku pun masuk dalam bilik sir... blajo MGT417 dgn kak bai n ayu face-to-face dengan sir...
blaja tntg computer hardware n computer software..
okay... da habis blaja semua...
*alhamdulillah, apa yang sir ajar uh masuk dalam otak aku k?? siap digam kuat2 lagi!*


okay.. pas habis blaja uh, kitorg pun borakla pasal isu2 semasa ni..
macam2la... *maaf iye... it is secreto de amore k?? :D*
okay... ~tengok jam da pukul 3 lebih~
perut pun berbunyi macam gaya dangdut pop rock punye.. :D
so.. kitorg pun minx izin nak balik..
dan yang paling bestnye..
sir cakap macam ni...


SIR: I think you can be a  politician... *dengan smiley gak aku tengok*
AKU: oh... I don't want to be a politician. I don't like politics... *mmg terdiam gakla masa ni*
SIR: okay.. rasanya awak boleh jadi MPP nanti... boleh jadi MPP yang baguih and buat kerja.. :D
nanti undi die jadik MPP tau!! :D
AKU: ok sir... *thank you sir for this doa.. I hope it will be true one days.. and I will do the best to achieve the title of the best and the humblest MPP that everyone known... Ameen.. :)


Skang ni aku nak tanya pendapat korangla an..


1. Ape yang buatkan seseorang itu layak untuk menjadi ahli Majlis Perwakilan Pelajar bile kite kat U ni erk??!
2. Adakah aku ni benar2 layak untuk menjadi ahli MPP ni??
3. Adakah korg akan amek tawaran jadi ahli MPP ni kalau korg dapat??
4. Kenape korg terima tawaran uh??
5. Ape yang korg akan buat *perubahan pertama* lepas korg dilantik as a MPP uh??


Banyaknye soalan aku.. okay.. hope korg dapat jawab soalan aku ni k??
Aku betul2 perlukan jawapan2 kalian yang comel lote ni..
Please...... :D

~iniamaliapunya~

No comments:

Post a Comment