Sunday, December 19, 2010

aSSiGNmenTs ako0??

"wei, ko da siap assignments da??"
"dahla.. besela.. dak bagus.. mmg selalu siap awal. ko??"
"mestila belom..."
"hehehehe :)"

kan aku cakap yang aku nak wat homework aku en.. tapi masalah besar aku skang ni...
aku xtw macam mane nk wat.. xkn nk mara lecturer kot, kate yang die xpena ajar aku.. xkn macam uh kot..      ( kang xpasal2 plak aku kene kondem ngan die karang.. tol x??) 
tapi kadang2 uh, aku nk tanye kalo kite xphm ape yg lecturer ajar uh.. adakah salah kite as students sebab xnk amek inisiatif sendiri.. or salah kan lecturer uh.. (dahla ngajo x best.. pas uh, langkah2 plak uh..)
mule2 uh, aku rase macam nk salahkan 100 % uh kat lecturer kot.. 
last2 ni aku un pk plak yg maybe itu salah kite as students sebab dah mmg care lecturer uh macam uh.. nak wat cane, tol x?? kite kat universiti skang nila sayang.. 


UNIVERSITI + BERDIKARI = ADIK BERADIK KAMCENG!!!! :)

so..
pesanan untuk diri aku n sesape jela yang da jadi dak universiti uh..
SABO JELA YO!!! SABO ITU SEPARUH. SEBAHAGIAN DARI IMAN KITAK!!
Insya Allah kalo kita betul2 ikhlas melakukan sesuatu pekerjaan uh, ALLAH pasti akan menolong kita...
Percayalah =,= 

No comments:

Post a Comment