Sunday, December 19, 2010

LoVe Two PeOpLe In OnE TyME! Is IT OK??

Ari ni akan menjadi tarikh yg aku xkn lupekan punyela...
Nape aku cakp macam uh ye...
Sebabny aku dpt tw yg bf aku ade suke gak dak gurl len dalam mase yg same kowt...
Sowiela ye... 
Aku yg xdpt nak kawal prasaan aku... bla... bla....bla.... and bla...


Aku bukannye mara ngan ko tapi...
Aku un xtwla nk ckp macam mane ngan  ko lagi da...
Macam ni jela ye...
Biarla aku je yg mengundurkan diri dari ko bley???!
Biarla aku sorg je yg menderita...
Biarla ko dengan si die gembire!!!! AKU SenTiAAsse MenDoAAKn YAng TERBAEk untuk ko...
Mungkin kite ni same2 maseh mentah lagi untuk tahu tntg kehidupan zaman sekarang...


Ko ade tanye aku..
Bley x kalo ko still anggap aku ni kawan ko pas kite break ni???
Bagi aku... itu satu perkare yg mmg. sgt. susah. sukar untuk aku buat...
Aku rase kalo org len yg kene ni mmg abes die mengamuk ngan ko...
Tapi aku ni maseh ade akal yg waras.. otak yg siuman... 
Jadi biarla aku je yg pg k...


Ok2... 
Skang ni... biarla saye je yg pergi ye...
Saye amat suke (luaran shj) untuk melepaskan awak pergi dari hidop saye...
Xperla.. kalo ade jodoh antre kite... kite pasti akan ketemu lagi suatu hari nanti...


Awak... 
Ingat...
Tolongla jage org yg syg awak uh betol2!!!!
Jgn permainkan die macam mane yg awak da buat kat saye...
Kalo awk ade wat pape kat die ( like mcm yg awk buat kat saye skang ni), siapla awak...
Mmg btol2 saye bantai awak abes2 punyela...


Skang ni satu je saye mnx dgn awak...
Jage diri awak elok2 tw!!!!
Jgn jd mcm kanak2 lagi da... ( matured sikit ye!!!) :)
Dah3... jgn pujuk2 lagi saye lagi da...
Nanti saye tkot saye xmampu nk lepaskan awak...
Saye xnk saketkan hati gurl uh... (biarla saye seorg shj yg rase pasaan uh)


Ape2 un awak... 
Terima Kasih sebab awak bagi saye peluang untuk mengenali diri awak selama beberape bulan ni...
Syukran Jazilan...
Arigato gozaimas...


p/s : HANYE CINTA KEPADA ALLAH SAHAJE YG KEKAL. ABADI BUAT SELAMA2NYA!!!!



No comments:

Post a Comment