Wednesday, November 23, 2011

blackberry or xperia ray??

assalamualaikum semua.
hope korang2 semua sihat selalu k.
before that, aku nak story kat kamu semua pasal satu bende yang buat aku terkejut gila kot.
stori ni macam ni..
kat klas eko aku malam tadi.
sir: kamu tyme asasi kolej mana?
aku: kolej mawar.
sir: kamu tahu x pengurus asrama kamu meninggal??
aku: hah???? (muke terkejut gila!!!) siape?? puan azizah ke??
sir: haah. die meninggal pagi kelmarin. sesak nafas.
aku: innalillah. (sumpah terkejut gile ni!!!)

moral of this stori..
Ajal maut memang di tangan Allah.
*sedekahkan Al-Fatihah semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama-sama orang yang beriman*

back to our topic.. *macam ape je an ayat uh. poyoss gile*
ok. skang ni aku na tanya opinion korg?
Sony Xperia Ray ka Blackberry?
*hope korg dapat bagi opinion korgla iye???*

aku nak minx opinion korg..
aku suka style die.
nampak suai gile dgn teenage sik.. :)
*ni yang na bodek parents ni*
sebab aku nak pi search handphone baru ni..
nak tukaq handphone baru ni.. :)
sebabnye aku nak beli sony xperia ray.
cantik gile. dahla gune LED kot!!!
nak tengok gambaq die dak??? *ade kat tepi uh ha*

aku nak beli handset ni..
tapi member aku suruh pi beli handset bb uh ha.
aku xtaula skang ni aku nak beli yang mana satu..
nak xperia ray ke blackberry??
musykil doe. musykil.


yang ni pun masyuk jugak.
ade bbm.
*pening kepalo den*
=,="



blackberry pun masyuk gak kot.
ade bbm.
mesej pun free je nanti dgn kawan2..
dapat on9 fb slalu... :)










so.. skang ni aku dalam dilemma..
masing2 ade kelebihan tersendiri kot.
so.. aku hope korg dapat tolong aku buat decision ni k..
based on dgn ape yang korg tahula sal both of this handphones..
either benefits ke, kekurangan die ke.. everything of themla..
sebab mmg nga nak bodek parents hope dapat buy one of this phonela..
*amiinnn... semoga parents aku bagi aku beli handphone ni k?? amiinnnn*


ok. da nak tidur da ni.
mata da na tutup da.
ngantuk bona den ni hah.
GOOD NIGHT SEMUA. ASSALAMUALAIKUM.. :)


~iniamaliapunya~

No comments:

Post a Comment