Tuesday, February 1, 2011

ApE Yang aKU BLAja PAgi NiE!!

huh~ hah?!
 DEBATE!
- What do I get when I involved in DEBATE?-


  1. My confidence has increased little bit ( I think so.. =))
  2. I can change my mind that I can speak spontaneously after this.
  3. No things that we all know to be happened after this.
  4. We need to be curious with the surrounding (global @ glocal! of course ma..)
Dulu aku xsuke langsung ngan debat kot. sumenye mmg xkene langsung ngan jiwe aku ni  hah. aku un xtw ape yang kene ngan jiwe aku sih dulu. last2, bile masuk asasi undang2 ni hah, bende yang masuk dalam syllabus adalah DEBATE! pergh..MmG MAnJe tw!!  ngeh3~ nak tw nape? herm. ade banyak bende kot yang happened kat aku bersempena ngan DEBATE ni tw.. nak tw salah satunye x.. sebabnye aku kene pakse dan mmg kene rela un untuk masuk dalam DEBATE ni hah. tapi xperla aku un mmg nak blaja un bile masuk DEBATE ni hah. nanti senang tau bile masuk universiti ni hah ye. herm. lagi.. ape yang menjadi penyebab besar aku xsuke langsung masuk DEBATE ni hah. BECAUSE OF HIM, I REALLY DO NOT WANT TO DEBATE ANYMORE!!! huh~ aku benci HAMBA ALLAH uh tw.. sabo2 ye.. die uh bukannye ade pape un ngan ko te, tol x?? HAMBA ALLAH ni seorang yang agak sosial jugakla.. dahla menggatal ngan orang kot. lagi orang jauh ngan die lagi die nak datang dekat kat kite kot. BENCI GILAK!! yang paling aku takut kalau tengok mata die dalam2 ye. before dis, aku xkesahla nak tengok mane2 laki o gurls uh mmg aku suke tenung mate diorang gilak2 biler dok cakap ngan diorang tw! mmg da jadi kewajiban aku kot. ngeh3~ sampai aku kene dok smash ngan sorang laki ni hah. (woit.. mate uh pandang bawah boley x??) pergh. mmg malula bile kene smash macam uh sih. tapi lantakla.. ape aku kesah kot. mate aku bukannye die uh punye mate en, tol x??! he3~ tapi kalau HAMBA ALLAH uh.. aku mmg xbrani nak tengok mate die tw! xberani langsung.. nak angkat mate uh kat die un mmg aku langsung dan surely pengecut jugak la.. pas uh.. tyme DEBATE uh nga berlangsung, HAMBA ALLAH uh bley pulak dok smash dak2 gurls ngan kate2 yang mmg xbley blah langsung tw!! dahla gune kate2 yang sangat.amatlah puitis uh en @ b***. pergh.. mmg aku dok menyumpahla en bile die stat dok bukak mulut uh tw!!!!! menyumpah gilakla en..tapi nak wat cane en.. redha jela.. kalo xmalu la pulak persatuan yang aku dok wakilkan uh. 

aku memang sokong ngan ayat ni tau!!!
HIDUP DEBAT!!! :)


tapi en.. walau macam mane dan ape2 yang jadik sekalipun.. aku mmg kene wat tol2 la untuk DEBATE uh.. sebabnye DEBATE uh termasuk sekali dalam carrier marks aku untuk final exam paper nanti.. so, kalo xwat tol2 mmg gagal la jawabnye un, tol x?? hope2 aku dapat yang terbaik untuk DEBATE uh nanti and also my beloved classmates.. GOOD LUCK MY FRIENDS!!!!!! I KNOW YOU CAN DO IT!!!! :)

~AlWaYsMEaNdThEM~

2 comments:

  1. debate make us prepare for the real ' debate ' in future. hoog luck babe !

    ReplyDelete
  2. * good luck.

    silap type pulak. excited sgt. hehehe

    ReplyDelete